неділю, 10 квітня 2022 р.

 #МоваЄднаєНацію

Соловїну, барвінкову,
Колосисту на віки,
Українську рідну мову
В дар дали мені батьки.



Розмовляй українською, чуєш?
Обіцяй!!!
Як не вмієш - навчись!📖
Бо пізніше про це пошкодуєш - вже не буде, як було колись.
Вже ніхто не дозволить нікому в Україні вживати "язык".
Наші хлопці, вернувшись додому, не пробачать раш*истський ярлик!
Розмовляй українською, чуєш?
Це ж не важко, це круто тепер!👍🇺🇦
Ти живеш, ти смієшся, працюєш,
Ну а хтось безневинно помер...😪
І якщо твоє ім'я ЛЮДИНА,
І якщо ти цінуєш життя -
Хай звучить з твоїх вуст солов'їна🕊️
Рідна мова - страждальна, свята🙏
Автор Оксана Павлик

РІДНА МОВА
По-своєму кожна
Пташина співає,
По-своєму кожен
Народ розмовляє.
У мене й народу  мого
Українська є мова чудова,
Своя, материнська.
По світу її,
Як святиню, нестиму
Допоки живу,
В чистоті берегтиму,
З Любов’ю сердечною,
Вірністю сина.
Ця мова для мене,
Як мати, єдина.
С. Жупанин

НЕ ГОВОРИ: В НАС МОВА СОЛОВ'ЇНА
Бо мова вище, ніж пташиний спів.
В її скарбниці – доля України,
Глибинна таємниця правіків.
Вона нуртує джерелом криничним,
Із попелища феніксом встає.
Для нації вона гарант на вічність,
Тому її так люто ворог б'є.
Все заберуть, а залишилось слово.
Знов до життя повернемося ми.
Лише тому, що не пропала мова,
То й ми ще наче люди між людьми.
Без мови – не створити нам держави,
Доріг тернистих – не перебрести!
Хай вороги жорстокі і лукаві –
Стіною стань і мову захисти!
Річ не про те, що мова солов'їна,
Бо мова – глибше, ніж пташиний спів.
В її скарбниці – доля України,
Космічна нерозгаданість віків.
Микола Лотоцький

Немає коментарів:

Дописати коментар